تصور کنید مدیر یک #مهدکودک هستید.به روشنی #مقررات مهد را در مورد اینکه بچه ها باید قبل از ساعت ۴ بعداز ظهر تحویل گرفته شوند به اولیا اعلام کرده اید.اما گاهی پدر و مادرها دیر می کنند.نتیجه این که همیشه شما چندین بچه ی نگران و دست کم یک #مربی دارید که باید منتظر بماند تا پدر و مادرها بیایند و بچه هایشان را ببرند.
برای حل این مشکل چکار میتوانید بکنید؟
دلال ها و بازاریاب ها زمانی که مشکل با آنها مطرح شود چنین راه حلی را پیشنهاد می کنند.
پدر و مادرهایی را که دیر می آیند جریمه کنید.
راه حل مورد استقبال مدیران مهد کودک ها قرار گرفته و اجرا می شود.در برابر هر ده دقیقه تاخیر مبلغی جریمه لحاظ می شود.
تعداد پدر و مادرانی که دیر می کردند بالا می رود.
#اقتصاد علم مطالعه انگیزه هاست.انگیزه به معنای تشویق مردم به انجام کارهای درست و خوب و انجام ندادن کارهای بد است و ابعاد #اقتصادی،#اجتماعی و #اخلاقی دارد.
وقتی شما مطامع اقتصادی خود را برای #کسب_سود و درآمد از مسیر #مشکلات_جامعه و #مردم هدف قرار دادید و #سودجویی را جایگزین انگیزه های اخلاقی ساختید، #احساس_گناه و #وجدان_جامعه و مردم را به قیمت کسب درآمد نابود می کنید.
#خودپلیسی #دلال_ها_مشغولند
#جرائم_رانندگی #تصادفات_جاده #راهنمایی_و_رانندگی #جرائم_دولتی #جریمه_قبوض #جرائم_اقساط #دیرکرد_قسط #جرائم_بانکی #جرائم_مالیاتی #جرائم_تخلفات_ساختمانی #جرائم_زیست_محیطی #جرائم_ترانزیتی #جرائم_بار
#ضدبازاریابی #اسرافیل_شیرازی
Antimarketing.ir