انسان ها در معیارهای انسانی نظیر عدالت و حقوق شهروندی سهیم اند و درقبال وقایع اجتماعی مسئولیت اخلاقی داوری دارند لذا هر کجا معیارهای عام و مطلق عدالت انکار ،نقض یا تحریف شود می بایست صدای اعتراض خود را بلند کنند.
اسرافیل شیرازی،دکترین ضدبازاریابی،اقتصاد،کنفرانس بین المللی،ضدبازاریابی،بازاریابی،دستاوردهای نوین علمی،مشهد،دانشگاه شهید بهشتی،مدیریت،حسابداری،مقاله علمی،تحقیق،فیلیپ کاتلر،احمد روستا،پایان بازاریابی،مسئولیت اجتماعی،اعتراض به وضعیت موجود،رفراندوم