انتی مارکتینگ


چه کسی برای اقتصاد آلوده به آفت دلالی و بازاریابی فاجعه است؟

کسی که خودرو نمی خرد ، وام نمی گیرد،بیمه نمی شود،بنزین نمی سوزاند و در لیست بیماران خاص منتظر دریافت سرویس از مراکزدرمانی  نیست. علاقه ای به خودروهای لوکس و سکونت در بام و برج های تجاری و مسکونی ندارد و در لیست آمالش گزینه لم دادن روی مبل آبنوس را نمی توان دید!! موجودی که مسحور توضیحات و ادبیات بازاریابان نمی شود و هر روز تهیه و مصرف لوسیون جدیدی را که برای لابراتوار و صاحب سرمایه اش کسب سودمی کند از باجه توهمات القایی هنرپیشگان خود فروخته قاب تلوزیون و بیلبوردهای شهری دستور نمی گیرد ! انسان زنده آزارنده ای که دائما دامنه لیست کمبود ونداشته هایش با طراحی گماشتگان کلینیک های طراحی محصول افزایش نمی یابد. آلاینده و تولید کننده عمده زباله نیست و لباسش را طبق آخرین مد تغییر نمی دهد ! بجای مصرف فی الفور و خرید هیجان به مصرف طبیعی و خرید معقول عنایت دارد. لعنت به چنین انسان فهمیده ای که گول نمی خورد ، تحمیق نمی شود و همه آنچه را که اساتید بازاریابی در دانشگاه  و همایش ها تبلیغ و ترویج می کنند مشتی خزعبلات بی ارزش مربوط به شغلی حقیر می داند!؟